środa, 8 maja 2013

Witam, witam i o zdrowie nie pytam.

Cześć, cześć.
 Powinniśmy się znać. Jeżeli mnie nie znasz, to się przedstawiam: WITAM PAŃSTWA, PRZEDSTAWIAM... VIERE!!!!!! *udawane brawa* Nie trzeba było, (tak na prawdę trzeba było. ^^). Moje poczucie humoru spadło do poziomu -3456775 %. Tutaj PONOWNIE Sally, salilan2 z MSP tylko że pod inną nazwa na bloggerze: Viera. Haha, tak se wymyśliłam. Jestem jak Viera z Tap Madl(Tap Badyl ja na to mówię XD).
Będę pisała o MSP o kurde, jesteście jacyć, nie tenteges. O ludziach, o modzie (jak na MSP będę miała kasę), o nowościach nie będę pisała, bo po cholerę (przecież możecie na MSP wejść i się dowiedzieć).
O 10 sek, o mitach, o filmach, blah blah blah.

W weekendy będę pisać częściej ;*
Viera
(Kiedyś tam: Sally)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz