sobota, 11 maja 2013

Ranking

 Weronika - Weronika Skarbie xD
Viera - ja

Viera : Cześć!
UWAGA: Notka będzie bardzo długa, więc jeśli nie lubisz czytać: po prostu nie czytaj!

Tu JA i moja NAJ: Weronika Skarbie xD (MSP) Przedstaw się...

Weronika :Hej jestem Weronika, naj Viery, mam tak samo na imię jak ona. JESTEŚMY FAAJNEE!
Lubię placki. xD Wiem, może trochę dziwna nazwa: Weronika Skarbie xD, ale nie miałam co wymyślić
Mam dopiero 2 level, ale to dlatego, że ktoś "fajny" ukradł mi konto. :( MIAŁAM 12 LEVEL!!
Nazywałam się cece_!1 . Znacie mnie? :)

Viera: Dobra, starczy. Wieeem, jest pokręcona. Ale za to ją lubię. :)
A teraz przejdźmy do rzeczy...
Dziś chcę napisać o tym, jak 10 sek zawojowały MSP, i że większość sławnych, lubianych moviestar na MSP spadła z pierwszej strony... Pierwszym przykładem jest starrr_03(moviestarplanet.tv). Bardzo z Werą ją lubimy, kochamy! Ma świtny styl, filmy, jest miął i w ogóle... A teraz znów Wera chce coś napisać! ;*
PISZ!!

Weronika: Kiedyś myślałam, że jej cały look jest dla VIP, a tu PATRZ! Wszystko było nieVIP!! WOW! I to na  tyle, może Wera mi jeszcze pozwoli coś napisać. ^^

Viera: Hehehe, MOŻE. >.< No to zgadnijcie, na której stronie jest starrr? DOPIERO NA CZWARTEJ!!!




KLIKNIJ, BY POWIĘKSZYĆ!

I to ostatnia :c.łeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Szkoda nam jej. :(
Prawda, Wera?

Weronika: Taaaaak. ;* ONA MA SUPER LOOKI! I ♥ STARRR_03!!

Viera: Zwariowała na jej punkcie... :( A teraz AnanaseQ!!
Jest na... TRZECIEJ.
Szkoda Ci jej, Wera? Co o tym sądzisz?

Weronika: Taaaak. Szkoda mi jej, pamiętam jak ją ludzie wyzywali od księżniczek itp., i ja głupia w to wierzyłam!
Wera pewnie też... Ale polubiłam ją po jakimś czasie.

Viera: Ja mam jeszcze jeden powód, żeby ją lubić: dała mi 3 prezenty(loteria z bloga). MAM DOWÓD:

Wieeem, mam mało kasy i fame. :(

HAHA DOWÓD, HA!! I zaznaczyłam Wercię. ;*** Zanim jej ukradli konto....
A teraz kolejny i ostatni spadek w rank.(bo nie mam siły na więcej xd)
Paola i Mycha231


A szkoda, tak lubiłam Paolę, a Mycha231 robiła świetne teledyski!
Co o nich sądzisz, Wera?

Weronika: No Paoli troche nie znam ale jest fajna ;) Mycha też ;)

Viera : Wiem, te wszystkie osoby przestały grać na MSP! Ale by się nadal na pierwszej stronie trzymały, gdyby nie hacki i 10 sek. :( TAKA JEST PRAWDA!

A na koniec zdjątko Wery(cece_!1), zanim jej skradli konto:

Moim gościem była Wera, pożegnaj się!
Weronika: Nara Gorylku! I inni też!

Viera: Taaak, ja tez się kocham, lamo! ;*

Weronika Skarbie xD i Viera
PS. Tu Viera: JESTEŚMY POKRĘCONE! Ale bardziej Wera. :)
Weronika: Heeeeeeeeeeeeeeeeej! To prawda! ;* hyhhy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz