piątek, 10 maja 2013

Prezenty, filmy, grafy.

Cześć!
Chcę poruszyć temat oglądania filmów, dawania prezentów i grafów:
 Grafy
Kurde, nie znoszę ludzi błagających o grafa na chcie i chatach typu: kawiarnia, centrum handlowe.
Daję tylko osobom, które ładnie proszą w CTR. :) Lub... moim naj i przypadkowym ludkom. ;*
Prezenty:
LUDZIE NIE MAM 14567845678856789SC!! Mam mało SC, żeby na Was wydawać. Daję, jak mam coś nie potrzebnego i jako nagrody w konkursach....
Filmy:
Nie oglądam Wam filmów, wiem. Ale ja to zmienię! W niedziele mam sporo czasu, więc mogę Wam pooglądać wtedy filmy. Piszcie, polecajcie mi filmy - obejrzę je! Chyba, że mam coś ważnego na głowie... to nie, ale tak to zawsze będę do usług. ;*

Mam nowy film: Ghosts are everywhere(1).
Trochę horroru, dramatu i romantycznego... Dla losowej osoby: wędruje obejrzenie 5 filmów i graf. ;*

No to już wszystko wyjaśnione, baju baj baju baj, bejbiii. ♥
Viera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz