sobota, 11 maja 2013

Zmiany na blogu!

Viera - ja
Weronika - Weronika Skarbie xD

Viera : Hei hei hei! 3 post już dzisiaj, hehe.
Tutaj znów JA i moja NAJKA. Przywitaj się ładnie, drugi raz...

Weronika : DOBRYJ DEŃ ! 

Viera: : Yhyyhy. Fajniefajnie. Chcemy napisać co dodam/y(?)nowego na bloga. :)
1. Nowy wygląd!!! Będzie... wakacyjnie. BO CO, CZEMU? Niedługo wakacje, ćwoku!!

Weronika: 2. Będzie muza !!! Między innymi Enej, Afromental, Rihanna...
Viera: W komentarzu pod tą notką, na MSP, będziecie mogli pisać jakie kawałki chcecie usłyszeć.
3. Nowe notki!! Będą importowane z salilan-amave-and-liliana.blogspot.com i troszkę przerabiane...
4. Nowy nagłówek! Też wakacyjny... ;*
5.(NIE WIEM DOKŁADNIE) Nowy szablon!!

Yyyyyyy.... to chyba tyle. :)
Pożegnajmy się!!
Weronika :Yhym, Pa pa! niech twój anioł stróż Cię ochroni :)
Zrób coś: pocałuj chlopaka/dziewczyne ! 
I na serio w 19 laqtach nie rób ślubu bo popełnisz błąd jak moja sis !

Viera : Czemu ja ciągle chcę z nią pisać... jest pokręcona, sama nie wiem co pisze.
Ona też. LOL. Więc... narazie! Weźcie, ona chce pisać, dobra, pisz!

Weronika : Na czym ja skończyłam...

Viera : Na ślubie swojej sis...

Weronika : Niedługo mamy klasówkę :(!
Życzcie nam powodzenia !
Szczególnie mi bo ja ciemniak, więc no wiecie jak tam u ciemniaka !;D 

Viera : LOL, Boże no! Sama se załóż bloga!! Będziesz mogła pisać ile chcesz!! -.-
lololol.
 A teraz kończymy, bo się to w rozmowę zamienia. :(
  Pa pa pa pa pa pa pa pa za chwilę znów napiszę, bo kocham pisać!!! Jestem dziwna, a i tak Wera jest dziwniejsza. xD
PS. Musiałam po Werce błędy poprawiać, bo jej się nie chciało. :(
Viera i Weronika Skarbie xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz