czwartek, 9 maja 2013

Pytam się, o co kaman?

Hei, hei, siemanko!
Wiem, mówiłam, że będę pisała aby w weekendy, ale to takie z ostatniej chwili. :)
Więc, chciałam odpowiedzieć na koma moje najukochańszej Weronika Skarbie xD . Chciałam wpisać: Awwwww.♥ No i nie wiedzieć kurde czemu wyskakuje mi oto taki komunikat:

                                       Kliknij na screena, by powiększyć!!

To nie ma jakiegokolwiek sensu! Czy Awwwww.♥ może oznaczać numer telefonu, link, e-mail? TU NAWET NIE MA LICZBY, ŻADNEGO: PL, COM, ORG, czy jakiejś @!!! Moderatorzy i admini: jesteście przewrażliwieni. Proszę, zwracajcie uwagę gdy ktoś NA SERIO podaje numer telefonu, e-mail, hasło. A brak możliwości podawania linków, to też przesada.
Viera

2 komentarze:

  1. Też tego nie rozumiem... Moderatorzy już przeginają, raz zablokowali mnie na jeden dzień za to że napisałam swojego Aska -,- i napisałam by zadawali pytania -,-... A ci Moderatorzy prawdopodobnie pomyśleli że pytam o e-mail -,-... Dziwnee prawda??
    Pozdrawiam... Mia1xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rzeczywiście dziwne. Moderatorzy dostawali pewnie dużo zgłoszeń i wzięli się za to bezpieczeństwo na MSP. Ale chyba aż za bardzo...
      Pozdrawiam!
      Viera(Sally)♥

      Usuń